Tarjoamme huolto- ja asennuspalveluita DJI multikoptereihin. Mikäli laitteen vika on takuun ulkopuolinen voitte toimittaa laitteen meille huollettavaksi.
DJI tuotteiden takuuhuollot suoritetaan toistaiseksi DJI:n Euroopan huoltopisteessä ja meillä ei ole oikeuksia suorittaa DJI huoltoja tällä hetkellä.
Lähetys
– Kopterin lähetys meille on aina ilmainen. Ota ENNEN lähetystä yhteyttä saadaksesi sähköpostiisi pakettikortin, jonka voit tulostettuasi teipata kiinni lähetettävään pakettiin jonka jälkeen se on valmis postitettavaksi.
Hinnasto
– Asennus- ja huoltotyöt 66e alv. 25,5% / alkava tunti
– Kirjallinen kustannusarvio vakuutusyhtiölle 86e alv. 25,5%
Varaosat
– Meiltä alkuperäiset DJI varaosat kilpailukykyisin hinnoin
Huoltotyöehdot
– Huoltotyöstä tehdään aina kirjallinen huoltotyösaate, saate lähetetään asiakkaalle sähköpostitse ja hyväksyttyä saate asiakas sitoutuu maksamaan huoltokorvauksen sekä varaosat käytön mukaan
– Mikäli huoltotyön yhteydessä löytyy muita ongelmakohtia jotka vaativat ennakkoarviota pidemmän huoltoajan tai muita varaosia, ilmoitamme tästä asiakkaalle ennen asennuksen jatkamista
– Mikäli asiakas ei halua meidän jatkavan asennusta, huoltotyö keskeytyy ja huollettava laite luovutetaan asiakkaalle. Huollosta laskutetaan siihen mennessä kulutettu aika ja mahdolliset varaosat
Testaus
– Suoritamme testauksen kopterille korjaustoimenpiteiden jälkeen
– Mikäli tästä huolimatta laitteisto ei asiakkaan mielestä toimi asianmukaisesti, veloitamme asennuksen uudelleen tarkistamisesta / korjaamisesta normaali huoltotyötunti hinnan
Maksutavat
– Ennakkolaskutus tai käteinen noudettaessa
– Laskutus yrityksille ennakkosopimuksen mukaan luottotietotarkistuksen jälkeen
Tärkeää
– Laitetta ei luovuteta asiakkaalle ennen kuin maksu on suoritettu tai laskutuslupa on myönnetty
– Laitteen huoltoon toimituksesta tulee aina ilmoittaa etukäteen sähköpostilla tai puhelimitse ja sopia tuontiaika