Vastaanottamme postitse ja eri rahdintoimittajien välityksellä laitteita jälleenmyyjiltä, yksityisasiakkailta ja yritysasiakkailta. MWM-Sähkö Oy / Dronefix huoltaa vain takuun ulkopuoliset DJI laitteet.
Toimitusosoite huoltopalveluun
MWM-Sähkö Oy / Dronefix
Kerimäentie 1 LH 2
58200 Kerimäki
044-7233000
Kopterin postitus
Kopterin huoltopalveluhintaan sisältyy aina yhdet ilmaiset postituskulut. Asiakas/yritys voi valita hyödyntääkö kyseisen edun lähetys- vai vastaanottovaiheessa. Kopterin pelkkä vahinkoarvio ei sisällä ilmaista postimaksua.
Mikäli asiakas haluaa hyödyntää ilmaisen postituskulun jo kopteria korjattavaksi lähettäessään, hänen on ennen paketin lähettämistä oltava yhteydessä meihin. Toimitamme tällöin asiakkaalle sähköpostitse pakettikortin, jota varten tarvitsemme seuraavat tiedot: nimi, osoite, puhelinnumero ja kopterimalli.
Asiakas tulostaa ja teippaa pakettikortin lähtevään pakettiin ja vie sen lähimpään postiin.
Huoltoon toimittamisen muistilista
Jätä MicroSD kortti aina itsellesi. Toimita huoltoon kopterin lisäksi täytetty huoltosaate tulostettuna, ohjain, akku, laturi ja sarja potkureita, mikäli ovat ehjänä. Kuvaa meille laitteessa oleva vika mahdollisimman selkeästi ja tarkasti. Tämä helpottaa laitteen käsittelyä huollossa.
Huoltosaatteet
Huoltosaate tulostettava versio täältä
Huoltosaate sähköinen versio täältä
Laitteen pakkaaminen
Pakkaa tuotteet huolellisesti, jotta se kestää kuljetuksessa aiheutuvat rasitukset. Pelkkä alkuperäinen myyntipakkaus ei tuo riittävää suojaa kopterille. Emme vastaa kuljetuksessa aiheutuneista vahingoista.